SOL.LICITUDS: PRORROGRAT
del 3 d’Octubre a l ’11 d’ Octubre a la Secretaria del Centre .
Horari de 9 a 13’00. de dilluns a divendres
de 15’00 a 16’30 de dilluns a dijous
Documentacio: Fotocòpia del DNI i full de sol.licitud (Sol.licitud Inscripcio ASESSORAMENTS)
14 d’Octubre: publicació de les llistes de les persones admesses i exclosses. Si esteu en aquestes llistes podeu passar a fer el pagament i la inscripció
INSCRIPCIÓ: del 21 al 25 d’ Octubre
Documentació:
. Full de sol.licitud imprès amb les dades personals i la família professional escollida (Inscripcio ASSESSORAMENTS)
. Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport, acompanyat de l’original per la seva verificació
. Document justificatiu de la bonificació o l’exempció del preu públic, si és el cas.
. Resguard de pagament del preu establert (nº de Compte Corrent s’entrega a Secretaria )
NOVEMBRE:
SESSIÓ INFORMATIVA , DIA 7 de Novembre del 2013, a les 18’30h (6’30h de la tarda) a la sala d’actes de l’Ins Ferran Tallada.
Persones admeses on s’explicarà el procediment i el tipus de documentació que cal anar preparant.
Inici dels assessoraments amb el següent procediment:
Les persones assessores es posaran en contacte am les persones inscrites a través del correu electrònic (és per aquest motiu que cal donar un correu que consulteu regularment i actiu) on es presentaran i us suggeriran els possibles dies per concretar una entrevista.
A partir d’aquí qualsevol gestió es farà a través dels assessors.
Deixa un comentari