ASSESSORAMENT 13-14 (Octubre)

SOL.LICITUDS: PRORROGRAT

del 3 d’Octubre  a l ’11  d’ Octubre  a la Secretaria del Centre .

Horari de 9 a 13’00. de dilluns a divendres

de 15’00 a 16’30  de dilluns a dijous

Documentacio: Fotocòpia del DNI i full de sol.licitud  (Sol.licitud Inscripcio ASESSORAMENTS)

14 d’Octubre:   publicació de les llistes de les persones admesses i exclosses. Si esteu en aquestes llistes podeu passar a fer el pagament i la inscripció

INSCRIPCIÓ: del 21  al 25 d’ Octubre

Documentació:

. Full de sol.licitud imprès amb les dades personals i la família professional escollida (Inscripcio ASSESSORAMENTS)

. Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport, acompanyat de l’original per la seva verificació

. Document justificatiu de la bonificació o l’exempció del preu públic, si és el cas.

. Resguard de pagament del preu establert  (nº de Compte Corrent s’entrega a Secretaria )

NOVEMBRE:

SESSIÓ INFORMATIVA , DIA 7 de Novembre del 2013, a les 18’30h (6’30h de la tarda)  a la sala d’actes de l’Ins Ferran Tallada.

Persones admeses on s’explicarà el procediment i el tipus de documentació que cal anar preparant.

Inici dels assessoraments amb el següent procediment:

Les persones assessores es posaran en contacte am les persones inscrites a través del correu electrònic (és per aquest motiu que cal donar un correu que consulteu regularment i actiu)  on es presentaran i us suggeriran els possibles dies per concretar una entrevista.

A partir d’aquí qualsevol gestió es farà a través dels assessors.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: